Sunday, June 14, 2009

15. junijs

jau ir pagājusi vairāk kā nedēļa kopš pēdējo reizi šeit rakstīju. laikam ar laiku nevaru lepoties šeit jo mums pēdējo pusotru nedēļu lija lietus un bija nereāli auksts. Cik nu es uzzināju no cilvēkiem, ka tik aukstas pēdējās nedēļas nav bijušas pēdējos 20gadus apm. Globālā sasilšana dara savu. Vasara viņiem ar esot bijusi anormāli karsta. tātad nosvinēju es savu 21 dimšanas dienu šeit. Paldies tiem, kas mani apsveica un paldies arī tiem, kas mani neapsveica(Sproģi es izdzēsu no sava tel.) :D Varēja būt jautrāk, bet laikam es tāds esmu kurš var atrast pa ko pasmieties jebkur un jebkad. mani pat tuksnesī varētu izmest un es norēktu dīvainus kaktusus :D. Stulbi ir tas, ka man nav ar ko- par kādu ierēkt. Tādēļ nakas to darīt vienītī, kas mani padara vēl dīvaināku :D Piemēram ja es cenšos ierēkt par kādu ar Metu tad viņš brīžiem domā ka es esmu ļauns cilvēks. Piektdien bija diezgan smieklīgi mets normāli sametās un viņam visas likās kā dievietes. viņs pieskrēja ik pa brīdim pie bāra un prasīja:"What do u think of those chicks?" un man nācās izvēlēties starp riktīgāko mature chick vai arī tiešajā vārdu nozīmē cow-girl (viņas bija 3 un arī tā bija problēma, jo man nācās pateikt kura no viņām ir visslabākā cow-girl) vakars pagāja diezgan ātri un vairāk nekas īpaš nenotika ar. Sestdiena bija brīva kur vairāk kā pusi dienas es novārtījos pa gultu neko nedarot, ik pa brīdim iesnaužoties un ik pa brīdim palasot kādu žurnālu. Dēļ tā, ka es daudzus šeit nepazīstu biju spiests nopirkt grāmatu. Traki, jo es arī viņu lasu. pirmdiena šeit bija brīva, Karalienei Elizabetei bija dz.d tas nozīmē visi tusē svētdienā. Iepazinos ar vienu Meta čomu svētdienas vakarā sauc viņu- hamo, vai arī hamiš kkā tā :D. ar viņu varēja riktīgi ierēkt par Metu. Mūsu secinājums bija tāds, ka Mets ir Janitor-Apkopējs. Neviens negrib tādu darbu, bet kādam tas ir jādara. Visi grib tās smukās meičas, bet ir jābūt tādiem apkopējiem, kuri nodarbojas ar nesmukajām. Bet nu tas tā. Esmu nomainījis dzīvošanas vietu no piemīlīgas mājiņas uz noliktavu. Diezgan smieklīgi, sākumā gan bija uzburta bildīte ka tā noliktavas dzīvošanas padarīšana varētu izskatīties šādi- skarbs džeks dzīvo stilīgā garāžā kur viņs remontē savu super autiņu, klausās skaļi mūziku un dzer aliņu. Šeit ir gandrīz tas pats. Gandrīz. Ižnemot to ka šeit ir sasodīti auksts, nav superkārs ir toyota paseo, aliņš gan ir, un sačakarēts pods kuru nevar nolaist :) Kas var būt jaukāks, ka tu samiegojies no rīta piecelies aizej uz wc, iztīri zobus, tad pieej pie poda, atver vāku un tev priekša ir MR.Sūdiņš, kurš pat nav tavs :D Cik kruta ir tas?! Bet parunājot ar vienu draugu šitas vairs nelikās tik skumji jo viņš man teica :" Tu dzīvo noliktavā, bet nav ko ēst." Tas bija vienlaicīgi smieklīgi un tanī pat laikā sapratu ka man tomēr nav nemaz tik slikta situācija. :) Es un braukšana ar mašīnu šeit ir laikam vesels atsevišķs stāsts, man vajadzēja atdzīt mašinu no centra līdz noliktavai. Tiku līdz mašinai. Pareizāk sakot mani aizveda līdz mašīnai un tad mani izmeta laukā un iedeva grāmatu kur visas ielas sarakstītas u.t.t un teica - Ok, get home now. No centra līdz noliktavai bija jābrauc 30km  +/- tas ir apmēram 35min. Es kā jau kārtīgs vietējais iedzīvotājs braucu 6h uz mājām. Paspēju laikam kādas 36x apmaldīties. Visam komplektam vēl kā riktīgā šausmu filmā man izlādējās abi mobīlie un beidzās nauda, varbūt kabatā bija kādi 3.5$ bet tas arī viss. Beigās kā jau visos kārtīgos stāstos tiku mājās sveiks un vesels. Protams izbesījies nepajokam biju. Es jau biju sācis apsvērt domu palikt kādā vietējā satoilā un sākt dzīvot mašīnā ar 12 indiešiem, tīrīt wc tanī statoilā. Diezgan stulba sajūta bija- brauc pa šoseju seko norādēm, nogriezies pa labi, kreisi, pabrauc taisni, pa labi, kreisi un tu atbrauc tieši tanī pašā vietā kur sāki :D Laiks šeit jau pēdējās 3 dienas gan ir tīri zolīds saule spīd un ir +17 graadi pa dienu.

2 comments:

  1. ja, par noliktavu un sadzivi izklausas diezgan skarbi, taču, kad būsi liels vīrs, būs ko rakstīt memuāros :) un par ko ir grāmata? un pasveicini kaktusus! :))

    ReplyDelete
  2. Jā, tiešām- par ko ir grāmata? "Big boobs 2"?

    man liekas, ka es saprotu kā tu jūties, kad no rīta ieraugi sūdu podā- http://www.youtube.com/watch?v=q_d4a0HUp4U

    ReplyDelete